SPOTLIFE

Samarbetet jag har med spotlife just nu kunde knappast vara bättre..
Tomas som hjälper mig med min design är en pärla. Han tar till sig av allt jag säger och kan ändra om och om igen bara för att jag ska bli nöjd. Innerst inne kanske han tycker att jag är pain in the ass som fixar och trixar, ändrar och donar men det är iåtminstone nget han erkänner ;)

Designen blir jättefin. somsagt väldigt lik den jag har idag så många kanske blir besviken men jag är nöjd! jag älskar min header och tycker att den kännetecknar Girlylicious så den ska vara kvar.. helt klart! Jag vet att ni också älskar den. jag får än idag komplimanger. många blir förvånad när jag erkänner att jag gjort hela sidan i paint. Okej inte riktiga photoshop nördar då, dom har säkert genomskådat det från dag 1 och är säkert inte så impad, men alla andra är åtminstone det haha..

Hur som helst, en stor eloge och stort tack till Tomas på Spotlife.
Det här kommer att bli toppen..

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

du ska få en jätte rolig bild på mor och far din, du bara måste se den, ingmar är värst! haha, jaa och jag skulle bilja komma och köpa några microsar och då kan jag berätta om knät samtidigt :)

Postat av: shoebox

Jag ändrar och håller på hela tiden också...så min header är inte klar än...

Han är verkligen gullig, men det känns som om man är skitjobbig :P

2008-05-27 @ 21:49:14
URL: http://shoebox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b4ddf2b32dffea2219 2008-05-25 15:44:08 <![CDATA[SPOTLIFE]]> /2008/may/spotlife.html http://shoebox.devote.se

Han är verkligen gullig, men det känns som om man är skitjobbig :P]]>
199128;4ff023b4ddf2b32dffea2219 2008-05-27 21:49:14
-->