vad är väl en bal på slottet?

Det verkar vara många som ska ut ikväll - Och jag är avundsjuk!
Jag vill också steppa i mina high heels och shejjka hela natten. Eller varför inte gå på bal som alla ynglingar ska göra! Jag hoppas att ni alla får en oförglömlig kväll. Jag har nästan aldrig haft så kul i hela mitt liv som på min stora dag! Det var lyckans dag.. Har ni där ute några roliga balminnen att dela med er utav?

Passar på att än en gång gratulera min vän Kate också.. Den här gången för att hon numer får ge sig ut i trafiken. Japp, lillen har skaffat körkort! Grattis gumman.. Du är så duktig ♥


Kommentarer
Postat av: Kate

Du är så söt!! :) TACK igen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b3ddf2b32dffea21ed 2008-05-18 20:06:18 -->