Biotherm

God morgon alla sötnosar..
Jag har just vaknat, utan att veta varför. Jag har svårt att tillåta mig själv att sova sådana dagar som N kliver upp för att jobba. Som idag. Jag ställde klockan på 9.30 och när den ringde tvingade jag mig upp.

Idag börjar vår Biotherm GWP (gave away present) på jobbet och det bara kliar i fingrarna på mig. Biotherm är ju ett av mina absoluta favoritmärken när det kommer till hudvård och jag ska givetvis shoppa loss för att få den fina gåvan. Jag är ganska säker på att många andra också kommer att få upp ögonen för märket under den här perioden. Jag älskar deras produkter. 

Nu ska jag i alla fall ringa till jobbet och prata med någon sötnos. Kan ju vara bra att berätta vart jag trollat iväg vepan som ska sättas upp i taket till GWP:n idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback