Frågestunden är över..

Hur gamal är du?
Jag är född i oktober 1987 så det gör mig till 21år

Tränar du någon sport/på gym?
Nej tyvärr! Under skoltiden tränade jag jämt, flera gånger i veckan plus att jag var ute och promenerade minst varannan dag, nu har jag kommit av mig helt vilket jag inte mår vidare bra utav.

Ser du dig själv som sund?
Nej jag ser inte mig själv som sund och jag vet att det bara är jag själv som kan göra någonting åt det. Det är svårt när man kommit in i ett dåligt mönster. Efter nyår (hur många gånger har man inte sagt så) ska jag i alla fall komma igång med allt som heter träning och god kost. Jag vet att det skulle få mig att mä bättre. Innan jul däremot ser jag ingen anledning. Jag tänker frossa i allt som hör julen till..

Är du utbildad till något?
Nej, men vem vet. Framöver kanske man måste sätta sig i skolbänken. Det enda jag vet är att jag inte vill göra det så länge jag inte vet till 100% vad jag vill bli. Min högsta önskan just nu är att jag kunde få utbilda mig inom företaget jag jobbar för idag. Till exempel något i stil med att bli en bättre ledare eller något som rör personal och ekonomi.Något i den stilen, sånt intresserar mig och jag trivs jättebra med att jobba med människor.

Vad gör du om 5 år?
Åh jag tycker sånna här frågor är så läskiga. Jag är en sådan människa som tar var dag som den kommer. Men om 5 år hoppas jag att jag bor i ett hus tillsammans med kärleken i mitt liv och en fin kissekatt. Jag hoppat att jag har fått möjlighet att åka på många utbildningar och att jag känner att jag fortfarande utvecklas för varje dag som går.

Vad är ditt absoluta drömyrke?
Jag älskar verkligen att jobba med skönhet som jag gör idag. Det kommer ständigt ut nya produkter på marknaden och man känner alltid att man har något nytt att lära. Jag tycker jättemycket om att kunna hjälpa kunderna utefter deras behov och att ge rådgivning om vad som passar just dom eller vad som är bäst för deras hy. Jag känner att jag utvecklas för varje dag och den känslan är oerhört viktig för mig och för att jag inte ska tröttna.

vilka bloggar läser du dagligen.
Det varierar men jag läser klyschigt nog som största bloggarna som blondinbella, stinalee, kenzas och kissies. Egentligen inte för att jag tycker att dom är bra utan mest för att jag är så facinerad över hur dom kan ha lyckats så bra!? Blondinbella kan jag förstå men dom andra? Sedan läser jag mina vänner, gamla arbetskamrater och bekantas bloggar.




Tack för era frågor. Nu har jag blottat mig och svarat så ärligt jag bara kunnat ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hudterapeut (stavning?!) låter som något som skulle pasa dig :D

Postat av: SHOEBOX

Så kul! Nu vet jag lite mer :)



Jag tycker också vad-gör-du-om-fem-år-frågor är läskiga, hur ska man veta det?

2008-11-26 @ 18:32:51
URL: http://myshoebox.se
Postat av: malin

japp :)

2008-11-26 @ 19:13:19
Postat av: Caroline

åhh va kul med lite info om dig. håller med om bloggarna, jag läser också de där stora men inte för att de skriver så bra utan mest för att de är stora. Tycker mer om lite mindre bloggar och så gillar jag din så klart!

2008-11-27 @ 09:10:14
URL: http://winneroth.blogg.se/
Postat av: CHERRY

Så lite så :)



Nej jag har inte köpt den än, men ska kolla idag när jag är i stan :D

2008-11-27 @ 11:10:22
URL: http://cherylee.webblogg.se/
Postat av: Caroline

håller med, men av nån anledning så tjänar de dom där pengarna men det är väll också tack vare oss som går in på deras bloggar bara för att-fast de inte skriver om nått roligare än typ sina hundar. Anledningen till att blondinbella är lite intressant nu är ju för att hon börjat synas i media och får göra alla dessa roliga grejer hela tiden. Men ibörjan var inte hennes blogg nått speciellt, den handlade bara om vardagsliv som alla andras men hon var väll den som var först med att ha en blogg typ och verkligen sattsa och det gjorde henne unik. men vad vet jag, hihi..

2008-11-27 @ 11:20:00
URL: http://winneroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023daddf2b32dffea2753 2008-11-26 13:22:25 <![CDATA[Frågestunden är över..]]> /2008/november/fragestunden-ar-over.html http://myshoebox.se



Jag tycker också vad-gör-du-om-fem-år-frågor är läskiga, hur ska man veta det?]]>
199128;4ff023daddf2b32dffea2753 2008-11-26 18:32:51
<![CDATA[Frågestunden är över..]]> /2008/november/fragestunden-ar-over.html
199128;4ff023daddf2b32dffea2753 2008-11-26 19:13:19
<![CDATA[Frågestunden är över..]]> /2008/november/fragestunden-ar-over.html http://winneroth.blogg.se/
199128;4ff023daddf2b32dffea2753 2008-11-27 09:10:14
<![CDATA[Frågestunden är över..]]> /2008/november/fragestunden-ar-over.html http://cherylee.webblogg.se/



Nej jag har inte köpt den än, men ska kolla idag när jag är i stan :D]]>
199128;4ff023daddf2b32dffea2753 2008-11-27 11:10:22
<![CDATA[Frågestunden är över..]]> /2008/november/fragestunden-ar-over.html http://winneroth.blogg.se/
199128;4ff023daddf2b32dffea2753 2008-11-27 11:20:00
-->