Happy Happy

Sagt och gjort! Jag gjorde knäck hemma hos mamma och pappa och dom blev jättegoda. Carvan utsåg dom till och med till den bästa knäcken hon någonsin ätit och jag blev stolt som tuppen :) Lugn Magda och co. jag gjorde jättmycket knäck så det finns till er allihopa ;)

Imorgon har jag sovmorgon till 12 och jag stänger tillsammans med min lilla gospropp MT, det har väl typ aldrig hänt? :) N skulle jobba extra imorgon också. Han verkar inte ha någon ro att vara ledig när jag jobbar :p Onsdag och torsdag ska vi i alla fall vara lediga tillsammans och om allt går vägen ska vi åka till öbacka djurhem då och titta på kissemissar. Pappag har godkänt att den nye familjemedlemmen skulle få följa med till fjällen om vi skulle hitta oss en liten parvel vill säga :) Min pappa är alltså allergisk men dom har själva katt (långhårig, det enda han klarar av) så bara han inte myser för mycket med lill parveln så skulle det nog gå bra.

Ikväll när jag kom hem hade N gjort iordning toast och köpt hem vindruvor och det smakade hur gott som helst! I love you baby.. Nu laddar vi inför Prison Break

Kommentarer
Postat av: Caroline

åhh knäck,, kan du inte lägga upp receptet. Jag vet inte vad det är med mig men sen jag flyttade hemifrån lyckas jag aldrig med knäcken som jag tidigare gjort. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023daddf2b32dffea274f 2008-11-25 08:45:49 -->