Kalas.. igen :)

Stressen börjar sakta men säkert att krypa sig på..
För nejnej, jag är inte ledig bara för att jag är ledig från jobbet.. Min slappa livsstil tar lite stryk av det hektiska livet jag levt nu i några veckors tid.

Ikväll är det kalas, IGEN! Hela oktober har varit fyllt av kalas men nu är vi inne på slutspurrten. Nu är det bara käraste N och min kusin kvar innan tomten kommer. Idag kommer hela N's släkt, några vänner och mina föräldrar natruligvis hit för att fira. Jag måste komplettera en present och jag har en massa annat att stå i också. Just nu är han på möte på jobbet men han kommer snart hem så vi kan börja förbereda och städa iordning det sista.

Jag måste gå och duscha nu så jag hinner med mig..
Sömn är för mig ett minne blott. Idag vaknade jag motvilligt klockan 09.00 och imorgonbitti har jag tagit på mig att jobba extra med start klockan 08.00 för jag vill självklart vara med och fixa inför julen på vår avdelning.

Kommentarer
Postat av: Miss Attitude

Jag är född och uppvuxen i stockholm, ja. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d7ddf2b32dffea26ef 2008-11-12 14:02:07 -->