Komplettera

Innan jobbet idag ska jag rusa in på Lagerhouse..
Jag fick en jättefin, lurvig kudde när jag fyllde år och den passade jättebra i vår beiga soffa. Därför tänkte jag kolla upp om dom har fler kvar så vi kan komplettera med en till och eventuellt filten som hör till.. Deras hemsida var tyvärr ingenting att hurra för..

Kan inte fler bloggar ha lite "hemma hos" reportage. Jag vill se hur alla bor, jag vill få lite inspiration. Ni får troligtvis se sådana bilder här på bloggen på onsdag, men bara kanske :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gjorde ett hemma hos repotage idag! Lagerhaus hemsida är ju helt värdelös. En sådan kedja borde ändå klara av att göra en inspirerande hemsida även om de inte har en webshop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d7ddf2b32dffea26e3 2008-11-12 00:15:47 -->