Tjejkväll med släkten

Jag tänkte berätta lite kort om tjejkvällen igår..
Det var verkligen hur mysigt som helst.. Det hela började med att jag hämtade upp min kusinvitamin vid 4tiden. Då åkte vi direkt till stan och köpte med oss en massa kinamat. Skitgott!!! När vi ätit tände jag ljus i hela lägenheten men vi blev så trötta att vi var tvungna att vila lite haha..

När klockan började ticka för snabbt var det dags att börja duka upp. Jag bjöd på ost & kex och grönsaker med dipp. 15min innan alla skulle komma kom jag på att vi borde slänga ihop en välkomstdrink - sagt och gjort. Cillen sockrade coktailglasen och jag blandade drinkar med min mangovodka som jag fick i födelsedagspresent. Drinkarna blev sjukt goda och det var det inte bara jag som tyckte ;) Vi såg idol och tanken var att vi skulle sjunga singstar men det gick inte, vi fick helt enkelt inte igång det trots att karln kom hem och hjälpte oss.. troligtvis saknades det någon sladd eller nått, så typiskt..

Kvällen blev hur som helst jättemysig! Inte så konstigt när man har världens bästa släkt och världens bästa vapendragare till kusin som jag alltid garvar tillsammans med ♥


Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden


Jag lånade dina bilder cillen.. snygg micro vi har förresten?

Kommentarer
Postat av: cecilia

du och jag kurran <3<3 :') klart du ska ha mina bilder ;) jag kommer stå mellan 12 och 2 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d9ddf2b32dffea273b 2008-11-22 23:53:45 -->