VIP invigning

Gårdagen bara rusade förbi..
Vi var inte hemma en enda gång före klockan 19.30 så då stupade vi båda ner i soffan och såg alla härliga onsdagsprogram som visades. Onsdagar är nästan bästa tv-dagen :) Idag blir det samma sak. Ingen rast och ingen vila bara för att vi är lediga. Vi ska snart åka iväg och skjutsa svärmor sen blir det raka vägen ner på stan. Jag vill kika en sista gång på stadens utbud på klänningar till julfesten. Jag tänker inte ha något mega spektakulärt men något fint vill man ju självklart ha på sig!

Jag har tyvärr fått tacka nej till att jobba extra ikväll men hädanefter kommer jag att tacka ja till vartenda pass som erbjuds före jul bara jag inte har annat inplanerat. Ikväll är nämligen N inbjuden till Electrolux Home VIP invigning av deras nya butik ute i birsta och jag ska följa med. Det kan bli kul. Det ser ut att vara en sjukt stor lokal på utsidan så det blir roligt att vara en av de första som får spana in insidan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: ja men eller hur, att veta om huden är ju nästan a och o :) härligt att du får en massa utbildningar inom jobbet iaf. Jadu, mina drömmar var att arbeta som förskollärare, men nu när jag pluggar till det känns det inte helt rätt iaf =/

Postat av: Jelda

Bra svarat på frågorna! =) Vad jobbar du med förresten?

Jaa jag ska försöka gå på spotlifes julfest, skulle vaa kul att få träffa alla :) själv då? Jag bor i Norrköping, vart bor du? Kram

2008-11-27 @ 14:33:32
URL: http://www.jelda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

]]> 199128;4ff023daddf2b32dffea2755 2008-11-27 11:26:20 <![CDATA[VIP invigning]]> /2008/november/vip-invigning.html http://www.jelda.se

Jaa jag ska försöka gå på spotlifes julfest, skulle vaa kul att få träffa alla :) själv då? Jag bor i Norrköping, vart bor du? Kram]]>
199128;4ff023daddf2b32dffea2755 2008-11-27 14:33:32
-->