Blondinbella tillbaka på söndag.. eller?

Enligt Nils blogg kommer Blondinbella att börja blogga igen på söndag..
Inte för att jag vet om det är helt sant, men hon säger åtminstone det i ett av hans videoinlägg. "på söndag.. tror jag" Jag hoppas att så är fallet.. Jag erkänner att jag saknar hennes uppdateringar. Jag har aldrig kommenterat på hennes blogg men jag tycker ändå om att klicka mig in där emellan åt för att se vad som händer i hennes fullspäckade liv. Nu har hon ju till och med gått och blivit 18 år så nu borde det väl bara hända ännu mer i hennes liv..

Jag hoppas att hon har fått vila upp sig lite inför hennes bloggpause.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Jaaa och snart fyller ingen mindre än till lilla kurra också 18!:D haha fast du först :D:D:D:D inte 18 då men födelsedag :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d3ddf2b32dffea2659 2008-10-24 16:46:15 -->