Dagens händelser..

Det gick oförskämt bra att kliva upp imorse. Det är först nu tröttheten har hunnit ikapp.. Jag kände mig lite som en hjälte ett tag i morse. Alla var så himla tacksamma att jag kom in på min lediga dag för att hjälpa till :) Allt gick jättebra och jag inventerade hela Clinique och Dior vilket tog bra mycket längre tid än jag trodde. men somsagt, jag gillar ju att inventera :)

Efter jobbet åkte jag upp till tandläkaren för att än en gång reda ut begreppet "tandförsäkring" så imorgon ska jag ringa och säga att jag vill ha en sådan. Jag har ju en tand som ständigt spökar. Dom har sagt vid ett tidigare tillfälle att den behöver rotfyllas men efter en penicillinkur försvann värken men nu har den börjar komma tillbaka vid väl valda tidpunkter. Nicht gut! 

Efter tandläkarn var det dags att åka hem till Elin och se hur hon fått det i sitt nya hem. Det var jättemysigt, och hennes katt sessan var hur söt som helst. Nu är dom en egen liten familj :) Medans Elin gjorde sig iordning och efter att vi hade druckit en kopp te gick vi iväg och mötte upp Kate. Vi åt lunch tillsammans på Victoria och efter det gick jag och Elin på stan en sväng. Jag köpte en söt necessärliknande grej från indiska (bild kommer)

Nu har jag precis kommit hem och jag ska se på Horton eftersom N ändå inte är intresserad av att se den. Jag tänker ligga nerbäddad och bara mysa nu och resten utav dagen - med gott samvete..

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh vad skönt.... Har lovat migsjälv att träna i dag annars skulle jag göra detsamma, bara ligga å mysa framför en film!

Ha en superskön kväll!

Postat av: Ahrén

Det var skarpt gjort!

Jag bara längtar tills fredag då jag har sovmorgon till nio!



(du har väl inte missat att hemligheten är släppt i bloggen)

2008-10-21 @ 17:21:34
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Ha en superskön kväll!]]> 199128;4ff023d2ddf2b32dffea2647 2008-10-21 15:09:27 <![CDATA[Dagens händelser..]]> /2008/october/dagens-handelser.html http://ahren.blogg.se/

Jag bara längtar tills fredag då jag har sovmorgon till nio!



(du har väl inte missat att hemligheten är släppt i bloggen)]]>
199128;4ff023d2ddf2b32dffea2647 2008-10-21 17:21:34
-->