Frillspecial..

Äntligen ska det bli gjort..
Ni ska inte behöva se min graciösa utväxt längre vänner och ovänner. Den ska bort idag! Nu har jag haft uppsatt hår i 2 veckor men idag kommer mamma till undsättning.
Söta mamma! Hon kommer hit om en liten stund och hjälper mig att förhoppningsvis bli fin i håret. I nödfall har MT lovat att låna ut sitt silverschampo ;) Haha, det krävs planering att vara blond mina vänner..

Min och Emmas promenad blev som sagt väldigt inställd. Efter 2 veckor av solsken bestämmer vi oss för att ses och vad händer? Jo himlen öppnar sig. Vi ska göra ett nytt försök med en promenad imorgon istället.

Jag är så trött så jag är gärna lat hela dagen i vilket fall. Bara för det kom Carvans sms väldigt lämpligt. Hon skrev "glöm inte att se singelmammorna".  Hur bra som helst i det här skitvädret. Så fort frillan är färdigfriserad ska jag krypa ner under täcket och se några avsnitt.. JÄS!




Jag & Emma ... och singstar!
Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback