HEJ!!

Nu har jag jobbat och varit ute på promenad..
Det är himla skönt att sluta tidigt så att man faktiskt kan ta vara på dagen. idag slutade jag redan klockan 3. Jag åkte mest bara hem på en snabbvisit innan jag åkte och plockade upp min kära Caroline för en prommis runt sidsjön. Hon konstaterade att hon hade dåligt kondis så det blev bara ett varv idag :)

Det var jätteskönt att vara ute i friska luften i alla fall. Det behövs verkligen. Så för alla som undrar om mitt löpband var en dålig investering? NEJ!! Jag känner bara att jag vill passa på att vara ute så mycket som möjligt medans man kan njuta av det. När snön lägger sig och det bara blir kallt och slaskigt ja DÅ ska jag gå fler kilometer på mitt lilla löpband haha..

Jo, det ska jag..
det vet jag..


Kommentarer
Postat av: Ahrén

Provar att kommentera här, får se om det funkar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d2ddf2b32dffea264d 2008-10-22 19:41:56 -->