Höstbilder

Bilder från i förmiddags..
Snodda från
cillens blogg

 
  

Kommentarer
Postat av: Faster (igen)

Vilken HÄRLIG förmiddag ni har haft idag !!!!

Cissi tillhör morgonpigga i vår familj.

Vi andra är som döda sillar på söndagsmornarna.



Hoppas ni får en trevlig kväll med Farmor !



Kram / Faster

2008-10-26 @ 19:30:59
Postat av: Kim

till faster

Hej söta faster! Tänk att jag alltid blir lika glad varje gång du smiter in och kommenterar :) jag hoppas att du vet att jag försöker att svara på dina kommentarer i samma inlägg som du skriver dom.



Ja, visst syns det att vi hade en mysig prommis. Cillen är ju nästan en i vår lilla "familj" också, Niklas ÄLSKAR henne haha. Dom är ett riktigt radarpar.



Det känns skönt att höra att min klumpighet kanske ligger i släkten. Varför blir jag inte ens förvånad? nu kan vi snart börja ladda inför tjejkvällen 7/11 ellerhur :)



KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Cissi tillhör morgonpigga i vår familj.

Vi andra är som döda sillar på söndagsmornarna.



Hoppas ni får en trevlig kväll med Farmor !



Kram / Faster]]> 199128;4ff023d3ddf2b32dffea2679 2008-10-26 19:30:59 <![CDATA[Höstbilder]]> /2008/october/hostbilder.html http://giirlylicious.se
till faster

Hej söta faster! Tänk att jag alltid blir lika glad varje gång du smiter in och kommenterar :) jag hoppas att du vet att jag försöker att svara på dina kommentarer i samma inlägg som du skriver dom.



Ja, visst syns det att vi hade en mysig prommis. Cillen är ju nästan en i vår lilla "familj" också, Niklas ÄLSKAR henne haha. Dom är ett riktigt radarpar.



Det känns skönt att höra att min klumpighet kanske ligger i släkten. Varför blir jag inte ens förvånad? nu kan vi snart börja ladda inför tjejkvällen 7/11 ellerhur :)



KRAMAR!]]>
199128;4ff023d3ddf2b32dffea2679 2008-10-26 21:50:29
-->