Jag har kommit till insikt..

Jag & MT får byta recept med varandra hädanefter nu när vi äter likadant..
Maten blev helt galet god!!! Min sås var fantastisk, jag önskar att jag kunde få bjuda hem er allihop så ni fick varsin sked vad. Nu är jag i alla fall proppmätt och väntar bara på att få äta en liten bit mörk choklad med apelsinsmak (Cillen har intoducerat mig..) till Maria Wern - Främmande Fågel, sista avsnittet. Är det någon fler om har följt det? Rätt bra faktiskt.

Det känns som att jag börjar få rätsida på saker och ting..
Det är så skönt..



Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

visst är det gott =) de funkar super bra tycker jag, de är inte ens en uppoffring ;) tvärtom :D:D:D OCH DU KURRAN, JAG TROR DU HAR FÅTT TILLBAKA DIN BLOGGLUST, DU SKRIVER JU SOM ATTAN! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023cfddf2b32dffea25b3 2008-10-08 21:06:06 -->