Kallas hon också för Cillen?

CILLEN, VISSTE DU ATT DET FINNS EN TILL CECILIA HJELM I SUNDSVALL?
Jag har nämligen smsat henne hahahahahaha.. Fick låna N's mobil (tur det) då jag glömde min hemma hos mamma och pappa. Jag skulle skicka ett sms till min kusin så jag skrev bara "Tja cill.. lägg in bilderna på bloggen nu va?" slog upp nummret på hitta.se och slängde iväg det. Jag vet, nu tänker alla som känner mig - sällan hon skickar fel. Det händer nämligen ganska ofta! Till bland annat min chef och faster *vinkivink* haha

Tjejen i fråga skickade bara frågade tillbaka ett sms med orden "VA?" och jag fick snitsigt förklara att det var ett felskick heh. Så Cillen, om du ser det här.. lägg upp bilderna så jag slipper mer pinsamma situationer. Nu är det färdigskickat med sms för idag :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

HAhahaha :D ovanligt men ballt =) har lagt upp bilderna nu iallefall men jag tog bara sepia bilderna vill du ha färgblider också? =) logga in på msn isåfall :D::D:Dd

Postat av: Faster

Faster har gjort värre saker :) Släktdrag ?!?

Jag mailde iväg ett jätte personligt mail till en kompis

och det kom i helt fel "händer", trodde jag skulle gå under..............

Jag trodde jag skulle gå i atomer.........och fick ha en nödlögn till hands.

(Jag hade inget annat val i detta fall) så jag var tvungen !



Vi kommer på onsdag ! Vad önskar Lilla "Kurran" sig ?

Vill absolut inte köpa något i onödan, jag vet att du är lite noga med saker och ting ler

Kram från Faster

2008-10-26 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d3ddf2b32dffea2677 2008-10-26 14:58:31 <![CDATA[Kallas hon också för Cillen?]]> /2008/october/kallas-hon-ocksa-cillen.html

Jag mailde iväg ett jätte personligt mail till en kompis

och det kom i helt fel "händer", trodde jag skulle gå under..............

Jag trodde jag skulle gå i atomer.........och fick ha en nödlögn till hands.

(Jag hade inget annat val i detta fall) så jag var tvungen !



Vi kommer på onsdag ! Vad önskar Lilla "Kurran" sig ?

Vill absolut inte köpa något i onödan, jag vet att du är lite noga med saker och ting ler

Kram från Faster ]]>
199128;4ff023d3ddf2b32dffea2677 2008-10-26 19:27:59
-->