Middag & rödvin, vad händer med mig?

Mätt och belåten efter en mysig kväll..
MT tycker inte att jag inte gör annat än hänger hos min päron och jag skällde jag lite på dom härom veckan för att jag tyckte att vi sågs för lite.. Därför blev även vi hembjudna på söndagsmiddag idag när farmor och stig skulle komma. Så gott! Det bjöds på god fläskfilé gryta och farmors kaka till efterrätt.

Jag har dessutom druckit rödvin och det vet alla som känner mig att det inte är min grej.. men det var faktiskt gott! Det kanske är för att jag har skaffat blipp på ica (nivet, skyhög vuxenfaktor) som gör att jag nu till och med kan dricka rödvin utan att dra på munnen! På onsdag är jag dessutom ett steg närmare pension.

Innan läggdags ska vi självklart se Andra Avenyn som kommit ut med nya avsnitt, glöm inte det MT och Cillen.. imorgon jobbar jag bara eftermiddagen och tänker förmodligen sysselsätta mig med både en promenad och tvättstugebesök under dagen.

..men man ska inte ta ut någon seger i förskott när det gäller mig..


Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Hoppas du haft en nice kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d4ddf2b32dffea267d 2008-10-26 23:26:53 -->