Min morgon..

Goooooooooooooood morgon!
Nu sitter jag här och lapar fil och linfrön. Så kul har jag! Jag sov in i det sista och jag börjar sakta men säkert att få lite brottom. Jag jobbar långdag idag och jag tror utan problem att jag kommer vara sysselsatt från början till slut. Vi har en hel del att göra. Saker som vore skönt att ha klart inför helgen.

Imorgon är jag ledig. Jag funderar på att ragga med mig en kär vän på stan och leta höstkläder. Jag har bara en massa färgsprakande klänningar som inte hör hemma i den kalla hösten. jag vill ha stickade kofta, tjocka stumpbyxor och fina stora halsdukar.. Kanske har Elin tid? Henne har jag inte har träffat på en evighets evighet. Jag ska höra av mig till gullet lite senare, för jag vet inte om hon läser det här..

Jag hoppas att ni får en bra dag..

Och om ni har tråkigt, ja då kan ni ju som sagt
TÄVLA här.



Kommentarer
Postat av: jonna

Hej!

Jag jobbar på BB och gyn, Men skall börja jobba inom mitt egna företga nu 1/11 :) inom privat hemtjänst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Jag jobbar på BB och gyn, Men skall börja jobba inom mitt egna företga nu 1/11 :) inom privat hemtjänst! :D]]> 199128;4ff023d1ddf2b32dffea2609 2008-10-14 11:25:00 -->