Mys runt sidsjön i gott sällskap

Nu har vi gått en promenad runt sidsjön och matat pippifåglarna.
Gud vad vi skrattade. Min 17åriga kusin tycker att mitt nya intresse (mata fåglarna) är lite väl pensionärs aktigt :) Det stog mellan sticksjön och sidsjön men vi bestämde oss för sidsjön då det är mer fåglar där.. Dom är dom galna, näst intill helt tama. Dom kliver en nästan på fötterna för att få så mycket mat som möjligt! Vi fick med oss Cillen också. hon har en massa härliga bilder men hon har inte lagt upp dom än, men så fort hon gör det ska jag sno dom ;)

Efter promenaden åkte jag och N hem till mina föräldrar och åt en chokladtårta som vi hade köpt med oss. Jättegod men nu mår jag lite illa. Den var väldigt maffig! Vår granne kom förbi också så han bjöd vi också in på tårtkalas, kul! Nu ska vi väl mest bara duscha och sätta på oss andra kläder innan vi ska hem till dom igen och äta middag tillsammans med farmor och stig. Riktig familjemiddag såhär på söndagskvällen..

MYS! jag är verkligen en familjetjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback