Så typiskt..

Allt roligt händer ALLTID när jag jobbar helg.
Det slår aldrig fel. Trots det är jag väldigt sugen på att skåla tillsammans med mina gamla arbetskamrater på lördagkväll. Gamla som nya är nämligen hembjudna till Sandras nya lya. Hur kul som helst, jätteroligt initiativ tycker jag och jag är tok nyfiken på att se hennes nya lya. Det blir däremot inte krogen för mig för jag ska vara pigg och gla' på söndagmorgon. Jag hoppas bara att jag kan ragga skjuts till lördagkväll $för annars spricker det. Jag är inte är så pigg på att ta bilen faktiskt. Men vi får se, det är 2 dagar kvar! ;) 


Just nu kikar vi på lyxfällan och efter det ska vi åka hem till svärmor och svärfar och hämta matlåda. Söta Irene ringde och erbjöd oss matlåda till imorgon och vi var snabba på att tacka ja! Hon lagar världens godaste mat, mums. 

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Hello =)

har helt tappat alls som har med bloggar att göra men nu tar jag mig i kragen!

Lyxfällan slopar jag när de bytte ut Charlie och mattias.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

har helt tappat alls som har med bloggar att göra men nu tar jag mig i kragen!

Lyxfällan slopar jag när de bytte ut Charlie och mattias.

Kram]]> 199128;4ff023ceddf2b32dffea2585 2008-10-02 21:17:00 -->