Snart är det jul igen..

Jag har kommit på kanske världens bästa julklapp till mina föräldrar..
En present som kommer att räcka hela året. hela 2009 alltså. Ni får gärna gissa! Jag kan dessvärre inte säga vad det är ifall dom skulle råka läsa det här inlägget. Årets första julklapp är i alla fall redan köpt. Kanske årets andra också :) Dom jag har köpt till är Pappa och Cillen faktiskt. Det trodde du inte va din lilla skrutt? hih..

Vi pratade om hur och var man firar jul idag på jobbet. Det fick mig att längta lite extra till julen, men först ska jag ju tydligen fylla år. Jag fyller 21år den 29e oktober nämligen :) Jag måste hitta på en "bra önskelista" haha, jag vet ingenting som jag vill ha. Eller jo, EN grej.. Jag vill ha den här face misten från body shop.




Face Mist 125kr.
Alltså en fräsch och fuktighetsbevarande ansiktsspray med E-vitamin som skyddar huden.
Är det någon som har någon erfaranhet av produkten?

Kommentarer
Postat av: amilia

Jag har den dära som typ annsikts kräm. Super nice! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023cfddf2b32dffea25b5 2008-10-09 19:45:26 -->