Tjosan i trosan

Efter närmare 9h på jobbet var jag minst sagt slut som artist..
Jag hoppas att Emma får en oförglömlig födelsedagsfest och jag hoppas att mina gamla Zaratjejer har minst lika roligt. Tråkigt att jag inte kunde vara med men orken fanns helt enkelt inte där. Inte när vetskapen om att jag ska upp tidigt imorgonbitti finns där och flåsar mig i nacken..

Men vi har haft en himla mysig kväll i alla fall. N grillade vitlöksmarinerad fläskfilé i vår OBH-norica grill som blev helt underbar. Vi har sett diverse lördagsprogram ikväll. Vi som alla andra har sett "stjärnor på is" och jag är inte det minsta imponerad och känner inte att jag behöver se det igen. Nu är det i alla fall Extra Extra. För att vara lite negativ är väl inte det heller så himla bra. Jag är mest facinerad över måns mega grin som täcker hans ansiktet i 30min.

Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback