Jag antar utmaningen

Jag har blivit utmanad av Johanna och självklart ställer jag upp, jag älskar ju utmaningar!

Regler:
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

7 saker om mig
- Jag är mörkrädd som ett litet barn..
- Jag ska tydligen ta skoterkort hahahahahaha efter mycket påtryckningar från pappa och pojkvän.
- När jag var ung älskade jag att gå omkring och se lite viktig ut i klädbutiker för att folk skulle missta sig för att jag jobbade där. och tro mig det har hänt många gånger, på många affärer haha :)
- Jag har varit tillsammans med min pojkvän i 5år
- Jag lyckas aldrig få levande växter att överleva hemma hos oss..
- Jag har haft tandställning i mina unga år!

- JAG VILL HA EN KATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback