MT, nu är det din tur..

Jag hittade en (för mig) jätterolig lista som jag gladeligen stal från Bellita.. Efter att hon förklarat hur jag kunde stjäla den vill säga ;) Fråga gärna om ni är nyfiken på några av mina favoritprodukter.


Rengöring:
När jag inte använder Biotherms Biosourse, använder jag budgetvarianten Oxygen Power Wash från Nivea.
Ansiktsvatten: Biosourse från Biotherm eller Lancomes Tonique Douceur (doftar ljuvligt) 
Skrubb: Cliniques 7-day scrub.
Mask: Det använder jag väldigt sällan. Men jag gillar Åhlens lermask väldigt mycket.
Ögonmakeup remover: Nivea löser allt.
Dagkräm: Aquasourse (Biotherm) eller Bienfait multi-vital (Lancome) Aquasourse är en riktig fuktbomb medans Bienfait multi-vital känns som bomull när den kommer på huden. helt klart en favorit nu till vintern.
Nattkräm: Niveas Oxygen Power
Ögonkräm: Det slarvar jag med.. men jag har provat Cliniques All About Eyes och den tyckte jag väldigt mycket om


Primer ansikte: Lumene (används bara till fest make up)
Primer ögon: Lumene
Foundation traditionell: Forever från Dior eller Isadoras High Performance
Foundation mineral: Har faktiskt aldrig provat..
Färgad dagkräm: Nej!
Concealer: Använder det sällan, men när jag väl gör det använder jag Loreals Touche Magique
Löst puder: Nope
Fast puder: Isadora, ibland..


Rouge fast:
Makeup Stores "Lush" och Isadoras korallfärgade rouge. 
Rouge kräm: Nej
Highlighter/all-over puder: -
Bronzer: Isadoras solpuder, alla gånger.. jag älskar det - året runt!


Mascara:
Diorshow just nu, men den absoluta favoriten är trots allt Telescopic (silver) från Loreal
Mascara vattenfast: Använder inte vattenfast mascara
Eyeliner/kajal penna: Använder aldrig eyeliner
Eyeliner flytande/gel/kräm: Nej
Ögonbrynsprodukt: Målar aldrig ögonbrynen
Ögonskugga fast: Makeup Store, Isadora eller Viva La Diva
Ögonskugga lös: Makeup Store och någon från face.
Läppenna: Uschnej.
Läppstift: Nej
Läppbalsam: Labello Hydra Care (storfavorit)
Läppglans: Lancômes Juicy Tubes eller Loreals 6h.
"Plumper": Nej 


Handkräm:
Jag föredrar Biotherms vattenresistenta Biomains
Nagellack: Mavala och Isadora
Baslack: Mavala
Topplack: Mavala
Vårdande nagelprodukt: Inga, dom är redan hårda som stål, hehe
"Allround" produkt: -
Doft dag: Just nu är favoriten Dolce & Gabbana The one.
Doft kväll: Armani Diamonds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback