Bort med sommarn, in med hösten

Mmmmm, jag somnade innan filmen var slut igår..
Vi ska se klart den lite senare istället och sen tänker jag tvinga N att se Horton :) Jag kommer inte orka gå ut ikväll, jag känner det redan nu. Kroppen är som bly på mig och jag har faktiskt till och med lite huvudvärk vilket är ovanligt i mitt fall. Det brukar jag vanligtvis bara ha när jag har feber. Jag ska höra vad N tycker om en promenad runt sidsjön. Jag tror att lite frisk luft skulle göra susen.

Nu är det dags att byta från sommar till höst här hemma.. Vi ska shoppa tyg på Åhlens som vi kan sätta i ramarna. Det är ju perfekt nu när det är 20% på alla metervaror. Gardinerna får förmodligen förbli vita så det kommer in lite ljus under den mörka hösten. Ett par fransgardiner till somrummet har vi också funderat på. Det kliar i fingrarna på mig när jag tänker på att jag ska få göra om..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback