Byxor

Idag är jag trött go'vänner..
Efter att jag varit nere i tvättstugan och stoppat i en tvättmaskin skyndade jag mig upp igen och tillät mig själv att sova en timme extra, jummii :) Nu har jag i alla fall duschat och ska snart påbörja mina sedvanliga morgonrutiner.. (och äta lite sockerkaka)

Vet ni? Jag, klänningstjejen nr 1. köpte ett par byxor igår! Haha. Jag har inte haft byxor på mig sen förra hösten vad jag kan minnas. För shorts räknas ju inte. Jag tycker helt enkelt inte att byxor är ett roligt påhitt, men nu när det blir kallare har jag inget val. Det blev ett par svarta satinbyxor från Gina Tricot som faktiskt var lite roliga. Jag måste hem till mamma och pappa och hämta hem lite kläder, bland annar byxor.. Blir ju spännande att se om det är några byxor från back in the days som man kan lyckas tränga på sig. Tveksamt!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hahah vad kul att du inter brukar ha byxor...Ha det super bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023caddf2b32dffea2513 2008-09-15 15:26:10 -->