Cubus bästa säljare

Det finns säljare också finns det säljare..
Jag och N gick en tripp på stan tidigare idag och jag skulle självklart in på Cubus för att bli en väska rikare - hoppades jag i alla fall, men jag såg den ingenstans. Det var väldigt lite personal eftersom det var söndag, och det var näst intill bara jag och N som gick på stan och strosade kändes det som. Hur som helst så fick jag syn på ett affärsbiträde så jag gick fram och frågade vart jag kunde hitta den bruna fransväskan. Hon beklagade och berättade att den var slut och att de 6 exemplaren som de fått in sålt som smör. Precis innan jag var på väg att vända på klacken erbjöd hon sig att ringa till birsta. Men dessvärre var den slut även där..

Precis när jag tänkte säga "tack och adjö" urbrister hon: "Men min chef ska åka runt i norrlandsbutikerna nu den kommande veckan, så om jag får ditt namn och telefonummer så kan vi ringa dig om vi hittar den i någon annan butik"

DET ÄR VAD JAG KALLAR SERVICE!
Hon kunde lika gärna med ett grinande leende på läpparna bara förklara att väskan var slut "synd, du var försent ute.." Men istället gör hon sitt allra yttersta för att behaga mig som kund.. På många andra butiker gör dom sig inte ens besväret att heja när man kommer in..

Hon får helt klart dagens guldstjärna av mig.. Jag har inget namn på henne men en guldstjärna är hon värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback