FANTASTIC THREE

Vilken helg tjejer..
Då menar jag inte i partyväg, jag är helt uppslukad av jobbet för tillfället. Vi har varit grymma hela helgen utan att överdriva ;) Vi har kämpat och gjort sjukt bra ifrån oss allihop. Inga nämnda, inga glömda.. Vi kompletterar verkligen varandra på ett bra sätt. Vi är duktiga på olika saker och blir därmed ganska oslagbara.

Imorgon ska MT åka med mig till jobbet. Skitkul! Hurdå tänker ni? Hon bor ju i stan och jag i lilla korsta men hon kommer till min hood imorgonbitti vid 06.30 och åker med mig. omväg? haha.. Jag får ju gott sällskap i alla fall. Jag kommer att vara dödstrött. Nu har jag jobbat hela helgen och imorgon börjar jag 7 men jag känner att adrenalinet pumpar så det kommer nog att gå superb.

Den här helgen har visat vad sjukt mycket jag har lärt mig om hudvård och makeup det här 8 månaderna som jag har jobbat på Åhlens. Att känna att man kan svara på alla frågor man får under en dag får en verkligen att växa som person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback