Försenad 5års dag

Jag var tvungen att ta mig en lång dusch för att vakna till liv idag..
Idag måste jag ha med mig både lunch och middag för idag jobbar jag bokstavligt talat hela dagen. När jag kommer hem borde farfar ha anlänt till Sundsvall så någon dag här under helgen blir det väl släktmiddag med alla tillbehör..

Imorgonkväll ska jag och N gå och äta på någon thailändsk resturang som han har spanat ut när han varit ute och ätit med grabbarna. Det ska bli mysigt. Vi ska fira vår 5:års dag i efterskott som i själva verket ägde rum medans jag var på Mallorca. Inte nog med att jag möttes av en kärleksfull pojkvän när jag kom hem, jag möttes även av världens vackraste GANT klocka. Gissa om jag är glad!!!! Ni får se bilder på den i helgen hihi..



 

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Grattis i efterskott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c9ddf2b32dffea24f9 2008-09-11 20:15:01 -->