Grubblerier

Det här börjar sagta men säkert att bli den tråkigaste bloggen i cyberspace..
Jag vet aldrig vad jag ska skriva. Har jag då ett innehållslöst liv eller har jag bara inte lust att låta nyfikna människor ta del av allt som har med min vardag att göra? Jag vet en del som läser min blogg och som enbart gör det för att lägga näsan i blöt.. Visst får dom göra det. Jag tänker inte / och jag kan inte stänga ute någon från något så offentligt som en blogg. Något som jag faktiskt valt att publiera på internet. Ändå önskar man bara att man kunde blockera vissa från sidan.

Jag känner mig lyckligt lottat.. Jag vet vart jag har mig själv och jag vet vilka människor i min omgivning jag tycker om och värdesätter. Jag vet också vilka som bara är bekanta och vilka som man faktiskt inte har mer gemensamt med än att man behöver kläcka ett "hej".. men allt det här tar ett tag att lista ut. Men plötsligt händer det och man kommer till insikt. Idag är en sådan morgon.

Vart vill jag komma med det här inlägget?
Det vet jag, men det är svårt att formulera mig.. Jag har en grubblar-morgon. Jag vill bara åka till jobbet nu så den här dagen kan börja på riktigt någon gång..

Kommentarer
Postat av: Linn

haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c9ddf2b32dffea24fd 2008-09-12 10:09:48 -->