Högakusten.. igen

Dagen har varit en mysig utflykt..
Jag, mamma och N åkte till Dollar Store som planerat, men vi valde den i Kramfors istället för den i Härnta.. Det kändes mest som att vandra omkring i en stor (och kall) lagerlokal. Vi köpte inget roligt, bara nödvändigt ont som tandkräm och folie. Efter Kramfors mötte vi upp andra halvan av gänget på andra sidan av högakustenbron.

Pappa bjöd oss alla på god mat i den fina resturangen och både jag och N åt skaldjurssoppan med saffran. Hur god som helst! Jag passade på att knäppa lite kort som jag faktiskt, hör och häpna, redan har lagt in på datorn så ni ska få se.

Vi var inte hemma förrän 5-6 tiden. Både jag och N stupade ner i soffan så vi har inte varit ute och ätit ikväll.. Vi var proppmätta när vi kom hem. Istället bar vi in täcket till vardagsrummet och kikade på "Flyga drake" och "Made of Honor" med
Patrick Dempsey. Den sistanämnda filmen var helt klart bäst. Kanske hade jag för höga förväntningar på "Flyga drake" men jag tyckte mest bara att den var seg och lite långtråkig.

Äh, färdigsnackat.. Här kommer bilderna:


   
 

Kommentarer
Postat av: Faster

Vilken gullig pappa du har som bjöd på mat :)

Mysigt !!!

2008-09-14 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Mysigt !!!]]> 199128;4ff023c9ddf2b32dffea2501 2008-09-14 20:48:33 -->