Kärlek till vardags

Jag gillar inte den här känslan.
Känslan av att vara så trött att det inte ens känns som att man hunnit somna förrän väckarklockan börjar gorma. Idag är en sån dag och idag är det söndag. Med tanke på gårdagen tror jag att det kan bli en rolig söndag också.

Igårkväll när jag kom hem möttes jag av en lapp i hallen. N som hade åkt iväg på rajraj hade skrivit en söt lapp och önskat mig välkommen hem. På nästa lapp jag hittade stod det att han hade lagat middag åt mig. Magen gjorde glädjeskutt och jag rusade till kylskåpet. Där hittade jag även lapp nummer 3 på en låda där det stod "och matlåda till imorgon, älskar dig". Han hade även fixat allt. Jag blev jätteglad. Matlagning är i vanliga fall inte hans grej. han kan men tycker inte om att göra det (inte jag heller, usel kombination där) Han var dessutom ut med grabbarna igår och skulle äta på eget håll med ändå hade han fixat allt till mig. Det uppskattar jag verkligen ♥

Jag hoppas att ni alla får en bra söndag. Nu ska jaggöra svanhoppet in i duschen i förhoppning att vakna till.



Kommentarer
Postat av: wrigley rose

riktigt gulligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023cbddf2b32dffea2541 2008-09-21 17:33:58 -->