Kvällen i sin helhet..

Ikväll har vi ätit god kinamat och druckit varm choklad med sprutgrädde till efterrätt. En riktig myskväll med andra ord. Vi har sett en film och ska nu försöka oss på film nummer 2 (vi tror båda två att jag kommer somna) som heter "Girl in the park".

Idag jobbade jag min 8:e dag i rad. Det har gått bra faktiskt men det är guld värt att vara ledig imorgon. Känslan av lugn har lagt sig och jag har äntligen tillåtit mig själv att slappna av. Nu hoppas jag bara att jag kan sova ut imorgon utan att vakna av min inbyggda väckarklocka som alltid är redo på mina lediga dagar.

Jag har mycket roligt att berätta imorgon och en del fina nyinköpta grejer att visa upp. Jag har bland annat varit på Jabu'she kurs och köpt vinteruggs och höst/-fransväska. Men, mer om det imorgon. Nu blir det mer film. Puss & god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback