Morgonupdate

Godmorgon..
Efter att ha varit hemma i 12h är det snart dags att åka på jobbet, snacka om rivstart..
Jag går mest bara omkring här hemma och ler.. Jag är glad för allt jag har! Jag hade ju dessutom beslutat att lämna allt som har med mitt liv att göra hemma under semestern. Jag har trots allt haft tillgång till både internet och dator men jag har hållit mig ifrån blogg och internet i övrigt. Jag ångrar mig inte.. Jag uppskattar allt mycket mer nu i stället.

Nu är jag här med nya friska tag.
Ikväll när jag kommer hem ska jag se om jag kan ladda upp alla bilderna på datorn. Det är förresten jättekul att se att många av er har saknat mig genom mail, sms och kommentarer.

Jag har förresten fått ett mail från ett företag som ville komma i kontakt med mig angående bloggen så nu är jag väldigt nyfiken. Kan vara en nitlott, kan vara reklam men det kan vara något gynnsamt också! Jag vet ingenting ännu.

Ha en bra dag gullefjun..
Nu är jag tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c9ddf2b32dffea24e5 2008-09-07 10:10:23 -->