Morning

Gud det blåser ju nästan orkanvindar ute nu..
Sånna här dagar önskar man att man hade lite ben & jerry hemma och att man slapp gå ut på hela dagen. Bara krypa ner under täcket på nytt och plöja film efter film. Men inte'rå, vi ska till birsta och trängas med alla andra som vill spendera sin lön.

Mitt hår år en katastrof nu för tiden. Inte nog med utväxten, det vill heller aldrig ligga som jag vill att det ska ligga. Det får hamna i den lilla-my aktiga toffsen på huvudet precis som alltid. Det får bli så tills jag tagit mig i kragen och färgat håret.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tryckt i mig en hel New York Super Fudge Chunk, snacka om att mål illa nu, men det var det värt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023cdddf2b32dffea255d 2008-09-29 22:31:12 -->