Mysiga höst

Om ganska exakt 9h ska jag infinna mig på jobbet igen..
VAD SJUKT DET LÅTER.. 9h lixom, det är ju ingenting..
Vi har nämligen inventering. Jag tror i ärlighetens namn att det kommer att gå jättebra. Vi är många som är taggade och vi har fått förstärkning i form av bekanta, familjemedlemmar och åhlensare ifrån stan. Jag tycker om inventeringar, vilket vissa inte kan förstå men jag tycker faktiskt att det är roligt :) ..också får man alltid smarrigt fika hih.

Dagen på jobbet idag har gått galet snabbt. Hux flux var klockan 20.00 och det var dags att åka hem. Jag reflekterade över hur mörkt det var när jag kom ut på parkeringen ikväll. Det var i det närmaste bäcksvart när jag körde hem från jobbet. Det är man inte van vid men jag kan inte låta bli att njuta en smula. Nu vill jag ha höst med alla tillbehör som gul-röda löv och den friska luften som hör hösten till..

Gud, jag måste sova snart..
Jag ska bara.. Som alfons åberg!


Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

inventera, kunde jag inte få ärva från dig att de är roligt, fikat därimot, jag vet ingen gång fikat uppskattas mer än när man har inventera =) jag gillar också hösten, alla höstkläder, åhlens har ju jättefina höskläder, möss och halsdukar nu tycker jag, toppen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023caddf2b32dffea2515 2008-09-16 17:09:09 -->