Ny dag med nya stuvade makaroner..

Ny dag, nya möjligheter..
Jag klev upp klckan 9 och gjorde frukost. Jag ställde mig även och gjorde stuvade makaroner till mina köttfärsbiffar som jag fått av farmor. det räckte gott och väl till N också. Snacka om engagerad, att göra stuvade makaroner klockan 9 på morgonen, det är inte likt mig.. HA!

Idag blir det en fullspäckad dag med massvis att göra på jobbet. Imorgon kommer nämligen höjdarna och då vill man ju att det ska se tipptopp ut! Jag däremot är ledig imorgon när dom kommer men jag vill självklart att det ska vara oklanderligt i alla fall..

Nu börjar jag jobba om nån timme så nu blir det i vanligt ordning en djupdykning in i garderoben i hopp om att hitta något att ha på sig. Och frillan, den här frillan, vad gör man egentligen åt den. Jag hoppas att salong mamma har tid för mig imorgon. Jag kan ju börja med att hoppas att hon är ledig för det vore ju en fördel.




..men på min tallrik är inga grönsaker välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback