Shopping

Diorshow mascara och Torrschampo från Toni & Guy fick följa med hem idag..
Vi kom iväg i god tid som planerat med mössa på båda två. Mitt hår vill aldrig som jag vill längre, och N laddar bara inför att få klippa sig imorgon.. N shoppade också litegrann. Han köpte en Lacoste parfym till sin bror som fyller år några dagar före mig och till det fick han en jättesnygg vit Lacostväska som han däremot tänker behålla själv (allt från Åhlens då givetvis..) haha..

Ikväll ska Cillen komma och umgås med oss. Vi ska mötas vid 6-tiden först och gå ner på pizzerian för lite krubb, sen får vi se vad som händer och sker. Nu ska jag och N se på reprisen av Idol och grunda med att äta rostat bröd med ost och tomat *slurrp* :)



  
       

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

Bra kurran att du håller rätt på mig :D detta är nu åtgärdat! :D nu längtar jag tills ikväll! :D MYS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023cdddf2b32dffea255f 2008-09-28 15:59:21 -->