Snyggt mönster, fina färger

Det blev vorfflor med hallonsylt till middag idag, gissa om det var gott.. Nu ska vi se Irene Huss - Guldkalven. Hoppas den är bra.

Titta förresten vilken fin termosmugg jag ska köpa på jobbet imorgon. Bara 39kr istället för ordinare 79kr. Jag fullkomligt älskar mönstret och färgerna som dessutom snart kommer att komma på både metervara och som gardiner. Jag önskar att N gillade färgerna lika mycket som mig. Det känns som att han kan bli lite svårövertalad att ha det här temat i vardagsrummet, det är ju trots allt ganska "tjejigt" men vi får se hur det blir och vem som får sista ordet.. Alternativt om vi hittar något annat snyggt.. 

Nu ska vi se filmen. Vi har redan bäddat ner oss i sängen så nu är det bara att trycka på PLAY. Sov gott :)



termos_madison

Kommentarer
Postat av: zandra

mmm JÄTTE fina färger.. jag har dock lyckats få in färgerna i vardgagsrummet jag ;) Tjata på eller bara köp och inred.. överraska. hihi! Hoppas allt är bra! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023cbddf2b32dffea2539 2008-09-19 22:07:50 -->