Söndag

Vårt trådlösa internet trasslar..
Eller så är det min dator som i vanlig ordning gör uppror för N's funkar jättebra. Vi har tagit en rejäl sovmorgon idag. Jag sov till 10.30 vilket är sovmorgon för mig. N slumrade däremot till klockan 12. Om en timme kommer farfar, mamma och pappa hit på fika.. Och självklart ska han få se hur vi har det.

Ikväll har vi planerat att gå ut och äta i alla fall. Det blir en bra avslutning på helgen. Om vi åker ner på stan i god tid kanske jag hinner in på Cubus för att titta på väskan också. Jag hoppas att det inte kommer börja regna. Det känns som att det hänger i luften..

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

nu var de allt förlängesedan, mycket har hänt, vi måste ventilera, vad gör ni ikväll då? :D och du jag såg niklas igår :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023caddf2b32dffea2509 2008-09-14 12:24:24 -->