Sov gott

Kul att så många kikat förbi här idag..
Undra om MT hade fått några extra läsare efter min länkning? ;) hahaha.. jag tror att jag ska gå och godnatt kissa nu och krypa ner under täcket. för tillfället ligger jag och N i sängen med varsin dator i knät. Jag bloggar och han kikar på youtube men jag smygkikar med jämna mellanrum heh..

Blocket och hemnet är förresten värdelöst att titta på numer. det är inga som säljer lägenheter längre. jag kan i själva verket förstå varför men det är ändå trist. jag besöker dom sidorna varje dag. inte för att jag nödvändigtvis vill flytta utan bara för att få lite inspiration.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Siolia

Höhö, jag gör samma sak. Letar ständigt lägenheter för drömlägenheten KAN ju dyka upp. Flyttar dock till veckan till en vacker lya men det finns alltid bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023ccddf2b32dffea254b 2008-09-25 12:49:03 -->