Alla hjärtans dag!

Nawww...
Jag har fått en jättefin blomma av min kärlek tillsammans med 2st biobiljetter till "män som hatar kvinnor" (den bästa bok jag någonsin läst) som jag veeeerkligen vill se. Jag har längtat till den dagen den skulle komma på film. Så nu ska vi alltså gå på premiären som är på fredag den 27/2 mys!

Av mig fick han en ny necessär då hans gamla är så himla ful haha :) en snygg Björn Borg necessär med tillhörande parfym + ett sött kort från åhlens som jag märkte med en egengjort pussmun hih.. kameran har varit i farten så jag publicerar några bilder!

Ikväll har N bokat bord på Tusen och en natt så då ska vi gå dit och äta middag. Det ska bli jättemysigt! Men först ska vi förbi mamma och pappa på alla hjärtans dag fika. Jag älskar påhittet att ha en dag för kärleken!

/Kärlekskranken ♥


  
 

Kommentarer
Postat av: caroline

låter super mysigt, hoppas du får en bra dag. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28bb 2009-02-14 17:43:38 -->