Bara tråkig text..

Just idag har jag inte tillstymmelse till bloggsug..
Det hade jag inte igår eller i förrgår heller. Det känns tråkigt. Jag som brukar vara så van att uppdatera flitigt. Det har på något sätt bara runnit av mig. Ändå får jag dagligen så söta kommentarer både här och via mail.

Idag har jag i alla fall jobbat 11-20.20 direkt efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa och hämtade hem lite köttbullar som mamma hade lagat med sin nya köttbullsrullare haha.. jag ska googla och se om jag hittar någon bild. Det var guld värt att få hämta mat hemma eftersom klockan var så mycket och vårt kylskåp endast erbjöd yoghurt. Tack!

Imorgon är det fredag och helg för mig och N. Så himla skönt! Jag är inte bortskämd med att få en så lång helg. Vi får väl se hur vi ska spendera dagen. Njuta till fullo ska vi i alla fall göra. himla mysigt att vi båda är lediga!

Nu har jag inte tid att skriva mer. Det väntar nämligen 52st mail i min inkorg och ändå läste jag mailen sent igårkväll. Ibland känns det mer eller mindre som ett heltidsjobb att ha en blogg..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas det känns bättre imorgon! :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Kram!]]> 199128;4ff023e7ddf2b32dffea28a7 2009-02-13 01:16:55 -->