Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig..
Först blev min lunchdate inställed. Marie kände sig inte på topp och behövde åka hem och lägga sig. Förståligt! Jag åkte däremot in på stan i alla fall och kramade om Maria när hon jobbade. Så söt tjej! Istället för en lunchdate på stan köpte jag hem Coffe house sallad till mig och mamma, mumsmums..

Sminkpartyt blev inte heller av haha (jag sa ju att inget blev som planerat) det blev framflyttat till på onsdag! Istället åkte jag och mamma hem till faster med en fin blomma och gobulle som vi fikade. Nu har jag precis kommit hem, likaså N så nu ligger vi i sängen och ser på advokaterna.. intressant serie med glimteni ögat!

Trots att inget blev som planerat blev det en mysig ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback