Det här är ett sk. morgoninlägg

Jag har velat fram och tillbaka här på morgonen..
Jag började med att ställa mobilalarmet tidigt. Det brukar vara en god idé när man ska upp i ottan dagen därpå. Bara just för att det blir lättare att somna på kvällen men när klockan väl ringde visste jag varken vad jag hette eller var jag var någonstans så att kliva upp var inte ett alternativ. Jag snoosade istället till 10.30 då jag vaknade.

Jag ska bege mig in i duschen nu och packa det sista i lillväskan. Jag måste nämligen åka in en timme tidigare till jobbet i eftermiddag så jag hinner köpa nya strumpbyxor och lämna biljetterna till kickstjejerna som också ska på samma kurs.

Men först blir det kinamat. Magen kurrar redan men N slutar inte förrän om en timme men vi har i alla fall en lunchdate då hihi :) Vi hinner precis eftersom han blir hämtad här hemma innan dom styr färden mot sthlm och jag inte börjar förrän sent i eftermiddag.

Det är en ganska sjuk känsla att vi än en gång ska åka på kurs under exakt samma dagar i exakt samma stad men ändå inte kommer hinna ses. Vi bor en bra bit ifrån varann och han kommer precis som jag att ha ett pressat schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback