Imorgon återgår jag till verkligheten

Tre dagars ledighet har gått jättesnabbt..
Just nu håller vi på och packar båda två. N åker på kurs i sthlm redan imorgon och jag på tidig tisdagmorgon. Om jag inte får ha allting färdigt redan ikväll kommer jag att få resfeber, jag känner mig själv! :)

Vi har varit hemma hos svärmor och ätit en underbar middag - Lax i ugn och pressad potatis. Vi har också varit hemma hos farmor och hämtat kakor som hon bakat till oss *mums* vi ska äta dom snart tillsammans med ett stort glas mjölk. mumma.

Vi får se om jag tar med mig min minidator till sthlm, annars blir det tyst här på giirlylicious under tisdag och onsdag. Troligtvis kommer det att vara ett fullspäckat schema i sthlm men oj vad jag längtar. Jag längtar desto mindre till torsdag, då jag (troligtvis) får veta hur min närmaste framtid kommer att se ut..


Min Asus och min gamla bloggdesign..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback