Tji fick jag.. tålamod är inte min grej

Buhuuuuuuuuuuu..
Dom vita korgarna vi köpte tidigare idag passade inte i vår bardumsmöbel, FAN! Då är det bara till att börja tänka om. Det här var inte den sortens överraskning jag kände att jag behövde just nu!




Tydligen gick det visst..
Jag vet inte om N trollade eller om det var mitt tålamod som svek men nu är alla korgar på plats. Redo att fyllas med alla mina skönhetsprodukter, wheeey! Tanken var inte att vi skulle ha vita från första början men det var dom enda som fanns med rätt mått. Men nu när de väl är på plats så blev det inte så himla tokigt! Vi har även bytt ut spegeln i badrummet då den förra hade blivit lite sliten i ena kanten.

Så fort N har duschat ska vi sätta igåg med matlagningen. Storkok står på menyn. Vi är inga matlådsmänniskor utan äter ute allt för ofta men i helgen ska det i alla fall bli andra bullar på den fronten, för idag ska det kockas och frysas in :)

Mattan blev förresten hur snygg som helst..
Den passade som handen i handsken. Storleken kunde omöjligt vara bättre, inte för stor och inte för liten. Det känns himla roligt eftersom den trots allt kostade ganska mycket. Nu behövs bara ett nytt vardagsrumsbord. Varför är det alltid så? Så fort man köper något nytt vill man byta ut allt annat också. Vi skulle helst vilja ha ett vardagsrumsbort i svart lack så att det passade till nya tv-bänken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback