Nu ska jag andas lite också..

Dagen som bara har rusat iväg börjar nu att lida mot sitt slut..
Men det har varit en väldigt bra dag. Den började med en lång och mysig sovmorgon tillsammans med N som också var ledig och slutade med en helt spontan biokväll med mamma. Däremellan hann jag även med Carros sminkparty ;) Full ös med andra ord!

Jag har varit på sminkpartyn tidigare men det här var himla trevligt. Däremot hade jag glömt bort att man alltid får börja med att sminka av sig så jag kom spacklad och klar men tji fick jag för det var bara att börja tvätta och sminka om på nytt fast med mary key's produkter! roligt roligt.. och tjejen som hade det var himla trevlig och duktig måste jag säga.

Klockan 8.30 kom mamma och plockade upp mig. Vi åkte raka vägen upp till bion och bestämde oss för att se nya Wallander filmen (jag har varit på bio 3 gånger 2009. det är fler gånger än jag var på bio under hela 2008) mamma tyckte att filmen var seg och jag kan hålla med men Wallander är ändå alltid Wallander så jag tyckte den var helt okej.

27 februari ska jag gå på bio nästa gång i alla fall. Då har nämligen Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" premiär. Troligtvis en av världens bästa böcker. Jag har svårt att tro att filmen kommer att kunna hålla samma mått men jag vill se den till varje pris. Lisbeth Salander är ju min stora idol i boken, därför hoppas jag att Noomi Rapace inte gör mig allt för besviken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback