Ojoj, hur var det med minnet?

Jag har suttit och gått igenom gamla inlägg, himla roligt..
Jag ångrar mig så galet mycket sånna här gånger att jag tog bort min tidigare blogg. Skulle vara så roligt att gå tillbaka ännu längre i tiden och se vad man skrev om, hur man mådde, se gamla bilder.. ja allt! Men då var då och nu är nu och den bloggen är borta sedan länge.

Hur som helst så hittade jag
det här inlägget. Med kläder som jag aldrig ens använt. Vart är dom? Har jag lånat ut dom och inte fått tillbaka dom, eller ligger dom helt enkelt längst in i garderoben? När jag tänker efter så har jag så sjukt med kläder, skor och väskor att jag inte ens vet vad jag har. Jag är säker på att prislapparna säkert sitter kvar på kläderna till och med. Det är nämligen jag i ett nötskal..


Kommentarer
Postat av: SVENSKK

SVAR: Illa.. dom var riktigt fina alla tre. Men personligen skulle jag ta blå eller svart. Är ju helt kär i blått och svart passar ju till allt. Men för ovanlighetens skull så kanske man skulle ta den rosa/röda (eller vad den nu är för färg), rätt läcker och färgstark. :)



När det gäller mössan så beställde jag den men jag var inte alls nöjd när jag fick den. Det var stora bokstäver, inte alls som på bilden osv. Så jag skickade tillbaka den. Hur gick det för dig? Såg att någon vän köpte den till dig, är du nöjd? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



När det gäller mössan så beställde jag den men jag var inte alls nöjd när jag fick den. Det var stora bokstäver, inte alls som på bilden osv. Så jag skickade tillbaka den. Hur gick det för dig? Såg att någon vän köpte den till dig, är du nöjd? :D]]> 199128;4ff023e7ddf2b32dffea28cb 2009-02-15 19:31:34 -->