Så himla roligt..

Vilka är alla nya läsare egentligen? Jag blir jättenyfiken..
Hur hittat du hit? Och ni som är stammisar, vad är det som gör att ni fortsätter att besöka bloggen?


Blev så glatt överraskad när jag kikade på statistiken igår. Men idag är det till och med ännu bättre och ändå är dagen inte slut. kulkul! Jag har i alla fall precis kommit hem. Jag har nämligen jobbat extra idag mellan 9.50-16 och det har gått bra. Vi sålde en del Clinique vilket är roligt eftersom alla kunder som handlar 2 produkter får en jättefin gåva.

Nu har jag kurat ihop mig under täcket faktiskt. Det är sjukt kallt ute (-14 när jag åkte till jobbet imorse) ikväll blir det bara till att slappa och njuta för imorgon väntar en härlig sovmorgon - i alla fall för mig..



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hittade hit via Spotlife's hemsida. Bästa bloggnamnet måste jag ju tillägga också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e5ddf2b32dffea2865 2009-02-01 17:47:30 -->